16:10 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دولت روسیه

حمله بدافزاری به پتروشیمی‌های عربستان کار روسیه بود!؟
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که هکرهای روسی در پشت پرده حملات سایبری و بدافزاری TRITON به سیستم‌های صنایع پتروشیمی عربستان سعودی بوده‌اند.
هشدار بانک آمریکایی به در خطر بودن جایگاه دلار
پایگاه خبری راد: بانک "گلدمن‌ساکس" هشدار داد سیاست‌های خصمانه آمریکا می‌تواند یکی از دلایل اصلی کاهش سهم دلار از ذخایر ارزی بانک‌های مرکزی جهان باشد.
درخواست روسیه از شانگهای برای حذف دلار
پایگاه خبری راد: نخست وزیر روسیه گفت: استفاده از پول‌های ملی در مبادلات بین اعضای سازمان شانگهای می‌تواند چشم انداز پیش‌روی این سازمان را ارتقا دهد.
بورس روسیه در بالاترین سطح تاریخ خود ایستاد
پایگاه خبری راد: با وجود فشار تحریم‌های آمریکا بر شرکت‌های بزرگ روسیه، شاخص بورس این کشور در بالاترین سطح تاریخ خود قرار گرفت.
ادعای جدید آمریکا از اثرگذاری تحریم‌هایش بر اقتصاد روسیه
پایگاه خبری راد: یکی از مقامات دفتر امور اقتصادی و بازرگانی دولت آمریکا گفت که از نظر آمریکا، تحریم‌های این کشور به اقتصاد روسیه ده ها میلیارد دلار آسیب زده است.
نیروگاه هرمزگان آماده گشایش ال‌سی شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت مادر تخضصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت نیروگاه حرارتی هرمزگان آماده گشایش ال سی شده و مسائل مربوط به این حوزه کاملا برطرف شده است.
تکرار ادعای غرب درباره سوریه،‌ این بار از زبان وزیر خارجه انگلیس
پایگاه خبری راد: وزیر امور خارجه انگلیس اظهار کرد، کشورش نسبت به واکنش قدرتمند و یکپارچه در قبال وقوع حملات «شیمیایی» در سوریه متعهد است.
تحریم‌های آمریکا بر اقتصاد روسیه تاثیر چندانی ندارد
پایگاه خبری راد: موسسه رتبه بندی "مودی" اعلام کرد: تحریم‌های جدید آمریکا بر اقتصاد روسیه و توانایی این کشور برای تامین بودجه مورد نیازش خیلی موثر نخواهد بود.
مایکروسافت، مسکو را به تلاش برای مداخله در انتخابات کنگره آمریکا متهم کرد
پایگاه خبری راد: شرکت مایکروسافت عوامل وابسته به دولت روسیه را به تلاش برای اعمال نفوذ در انتخابات میان دوره‌ای کنگره این کشور که در ماه نوامبر برگزار می‌شود، متهم کرد.
برنامه جدید مغولستان برای حفظ جنگل‌هایش
پایگاه خبری راد: اداره مطبوعاتی پارلمان مغولستان اعلام کرد که این کشور نیاز دارد از جنگل‌های خود محافظت بهتری به عمل آورد و به همین منظور از تجارب روسیه در این رابطه الگو می‌گیرد.
روسیه اوراق قرضه آمریکایی بیشتری را می‌فروشد
پایگاه خبری راد: آنتون سیلوانوف- وزیر دارایی روسیه اعلام کرد: این کشور اوراق قرضه خزانه آمریکایی بیشتری را در پاسخ به تحریم‌های آمریکا به فروش خواهد رساند.
فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی دشمنان تبدیل شود
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور گفت: با توجه به فرمایشات رهبری، دشمن در بستر فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای ضد عفت و حیا به دنبال انحراف جوانان مومن و دریدن پرده های حیاست؛ لذا نباید این فضای غیر قابل کنترل و غیر منضبط در اختیار دشمن رها شود تا به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی آنان مبدل گردد.
هک تجهیزات برق آمریکایی‌ها توسط هکرهای روسی
پایگاه خبری راد: هکرهای روسی سال گذشته با هک و نفوذ به تجهیزات و زیرساخت‌های برق و انرژی ایالات متحده آمریکا، کنترل آن‌ها را در دست گرفته و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کردند.
انگشت اتهام آمریکا به‌سوی روسیه علی‌رغم ملاقات ترامپ با پوتین
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا پیش از ملاقات سران روسیه و آمریکا، فهرستی ۱۲ نفره از ماموران اطلاعاتی و امنیتی روس را که در اقدامات مداخله جویانه و هک سیستم‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ایالات متحده دست داشتند، اعلام و منتشر کرد.
تعلیق دو حساب کاربری در توییتر با دستور بازرس ویژه آمریکا
‌پایگاه خبری راد: شبکه اجتماعی توییتر روز گذشته با دستور بازرس ویژه آمریکا دو حساب کاربری را که در اقدامات مداخله جویانه روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا دست داشتند، به حالت تعلیق درآورد.